- Let Your Body Decide -

Inlägg nr 46 - Det går i rasande takt - HEJ!




"I have never been mean, never been as bad as it may have seemed"


Till dagens inlägg nu då. Har ingen aning om vad jag ska skriva.
Ingen aning alls faktiskt, det har varit en seg dag. Inget har blivit gjort, inget har hänt.
Livet rullar på och allt är väl som vanligt.

Sitter just nu och lyssnar på The Ark.. Igen!
Hehe, skulle kunna lyssna ihjäl mig på dem.
Får aldrig nog.

I möra har vi en rolig dag i skolan.
Sara och Annika ska ha sin lektion, de ska ha en lektion i matlagning och bakning! Kommer nog att bli superkul!
Sedan ska Emma ha sin lektion, den kommer att handla om regression.
Alltså att resa tillbaka till ens tidigare liv.
Otroligt spännande och intressant!

Just nu sitter jag och kämpar med illamåendet som hotar att ta över mig. Mår så sjukt illa!
Har lite småtråkig, det finna inga roliga sidor att kika runt på..
Vet inte alls vad jag ska göra för att fördriva tiden.

Sitter just nu och lyssnar på "Disease" med The Ark.
Det är nog en av världens vackraste låtar.
Helt underbar, texten är fantastisk!





Tänkte vara snäll och dela med mig till alla vackra som läser denna blogg!
Texten är det viktiga i denna låt, det är en kärleks sång utan dess like.
Sagolikt, The Ark, sagolikt!
Sedan kan man ju passa på att njuta av alla bilder på snyggot nr 1 Ola Salo!
Undrar om man kan döpa ett barn till Ola Salo?
Skulle vara något det.



Nej nu får det vara nog!
kanske återkommer, annars.


HÖRES I MÖRA!!















































" Let me break you into pieces and whisper in your ear"

Kommentarer
Postat av: Hardy Hernon

Hej då!

2009-02-13 @ 14:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0