- Jag orkar inte -

Orkar inte blogga idag. Inlägg nr 47. Hejsan från trötta mig!




Jag är trött och less, har ingen aning om varför jag ens tänker skriva ett inlägg när jag är såhär trött.
Det känns onödigt.
Hehe, jag är rolig.

Vet inte ens vad jag ska skriva om, jag har varit otroligt frånvarande denna helg.
Har inte ens varit ner til datis, har helt enkelt inte orkat.
Hela helgen har varit trött och trött och trött.
Helt enkelt trött.

Jag har varit med Sophia och Peder nästan hela helgen, vi har kört i diket, burit ved och ätit godis.
Händelserikt!



Nej, nu får det vara nog!
Jag måste verkligen gå hem. Är förbannat trött.





HÖRES I MÖRA!!










































"Sometimes I don't like to be me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0