- Jag Försvann För Länge Sen -

Inlägg nr 39...  En aningen deppig Anna säger hej.


Vet inte om jag är dum som skriver allt det här men på något sätt så måste jag få ner det någonstans.
Det kan inte ligga kvar i mitt huvud för evigt. Ibland behöver man få ventilera.
Ni behöver inte bry er eller ens läsa detta inlägg.










Vad gör ni idag då?
Själv så våndas jag över livets allvar & blir skrämd över min egen likgiltighet.
Alltså jag känner mig kall och tom. Alla de känslor som kännetecknar Anna, finns knappt kvar längre.
Jag har alltid sagt att det enda jag kan är att älska, och att jag är riktigt bra på det.
Det är sant, jag har verkligen kunnat med hela mitt hjärta, hela min själ kunnat älska människor.
Men nu.
Jag har inget kvar att ge.
Tanken på att ge av mig själv till någon annan får mig att.. Känna hur luften tar slut.
Ännu har jag inte hittat luften att andas med.
Hade som plan att hitta den först innan jag gav av mig själv igen.

-DU HÅLLER MIG KVAR I NÅTT JAG LÄMNAT-

Ibland så undrar jag om inte det bästa vore att bara ta det?
Låta det som borde ske, få ske och bara ta det.
Den sista droppen.




Det är verkligen inte så att jag inte tycker om dig.
För det gör jag.

Men jag har lagt ner.
Slutat att tro och slutat att hoppas.
Glömt vad det här ska vara bra för.
Jag har inget att ge.


Mitt hjärta skulle vilja sluta slå.




































"Kvar i ekot av det som var jag"

Kommentarer
Postat av: Alex

Du har blivit anklagad för att ha kommenterat i Sabinas blogg, så du vet. Tydligen tror dom att hela vår värld kretsar kring henne ^^ Ville bara säga det. Love you honey. <3

2009-02-06 @ 21:59:33
URL: http://nogg.se/dekanmi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0