- Ibland vill jag bara kräkas -

Hejsan. Inlägg nr 48. Hej.



Ibland vill jag bara kräkas. Kräkas på människor som inte har något normalt tänkande överhuvudtaget. Personer som bara får mig att må illa. Personer som tänker med lilltån, som ser saker på ett väldigt konstigt vis.
Dessa får mig att må illa, de får mig att bli otroligt irriterad!

Men, det måste väl finnas idioter också..


Ska kanske gå SKK:s uppfödar utbildning som startar om 2 veckor. Superkul!
Såg att det var vår gamla valpkurs instruktör som skulle vara kursledare, vilket bara gör glädjen över att vara med större! Hon var en riktigt bra kursledare och jag hoppas verkligen att det finns plats för lilla jag!

Känns som om jag måste komma någonstans med mitt hunderi, jag vill INNAN jag skaffar några valpar gå denna utbildning helt klart och ha fått mitt kennelnamn godkänt.
Detta ser jag som en viktig sak, vill gärna att allt ska gå rätt till.
Det blir oftast bäst så :)

"Mina raser" är helt klart Shetland Sheepdog & Dvärgpinscher. Två av världens bästa raser om ni frågar mig!

Har redan 2 sheltisar och 2 pinnar dock så är den ena bara "min" på helfoder.
Men endå, i hjärtat är lilla Kian min!

Just nu bor det 4 hundar med mig (som är mina).
Dessa är:
Kian - Dvärpinscher, ca 4 månader gammal.
Ludde - Chinese Crested Dog, ca 6 månader gammal.
Milton - Sheltie, ca 2 1/2 år gammal.
Princess/Jessie - ca 7 månader gammal.

Sedan är jag stolt ägare till ännu en pinne vid namn Zack som bor med sin mamma 2 i Norrtälje.



Alla mina hundar har en speciell plats i mitt hjärta och ingen är den andra lik.



Älskar Er Massor!





HÖRES I MÖRA!!









































"Som jag hade dig förut, vill jag ha dig nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0