- Can't Get Over -

Hejsan. Inlägg nr 61.


Bloggar idag från Sundsvall.  Alla trodde nog att min blogg skulle skrivas i Halmstad, men icke då.

Min kära mor är sjuk så jag väljer att stanna med henne lite längre än det var tänkt och far senare ner till Halmstad.

Far någon gång nästa vecka istället.  Det bliva bra det.

Dessa dagar då jag inte bloggat har det inte hänt så mycket, eller jo! Det har hänt en super rolig grej!
Min Zack är hemma för ett tag, ska ha honom i ca 1 månad då Frida har en del att göra under den tiden.
Lyckliga jag sitter och njuter med min Zachiluring i knät!
Har saknat honom så.

Sedan förutom att Zach kommit hem har det inte hänt något speciellt.
Det har bara varit lugnt, jag har njutit av att få vara "hemma" lite.
Det är skönt på något sätt att komma hem till där man är uppvuxen, det är en speciell känsla!

Har idag suttit och kollat på PUNK'D hela dagen!
Det programmet är väl bara för bra, och en hel dag gav det! Grymt bra!
Blev lite ledsen när det tog slut vid kl 18, men men.
Får se om det är i möra också!

Kikade sedan på melodifestivalen, hejade på Sarah Dawn Finer som enligt mig var solklart bäst!
Vilken brud.. Sedan så tyckte jag att Star Pilots var rätt så bra, men det var nog mestadels Johan Beckers förtjänst, han är ju en väldigt duktig singer/songwriter.

Ja. Det var väl allt för idag.



Men..

VI HÖRES I MÖRA!





























"Let yourself fall in love with me again"


Kommentarer
Postat av: charloth

Tjena!

Jag hoppas du kan komma ner det skulle bli så kul!



Karmar din älskade sambo

2009-02-28 @ 23:57:57
URL: http://sleepingangels.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hihi, Sarah Dawn Finer och Star Pilots var mina favvisar! Vilket sammanträffande (?) :P

2009-03-02 @ 23:41:58
Postat av: Brim Brian

Jag träffade Sarah in person när hon var här i Malmö. Shit vad hon är trevlig. Inte alls som många kändisar och jag har träffat många drygisar. Hoppas du med får träffa henne en dag =)

2010-03-08 @ 19:50:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0