- Blond - Blåst - Stolt -

Hejsan Igensan!   - Inlägg nr 57.


Tror snart att jag är uppe i inlägg nr 100 om jag fortsätter i denna takt.
Det är lite lustigt, eftersom jag inte planerar att skiva flera inlägg om dagen, väntar oftast till sent på kvällen med att skriva inlägg nr 1, och det enbart för att då har ju dagen gått liksom. Dagen är klar och bloggen kan bli full av dagens händelser.

Men så.. Skriver jag mitt inlägg och publicerar, sedan går det en halvtimme så vill jag blogga igen!
Vissa dagar tar det ju mer än 1 halvtimme men endå, ni fattar.

Sedan vissa dagar blir det bara 1 kort, väldigt kort inlägg och inget mer. Dessa dagar är skittråkiga!
Men bland är det ju så också.

Fast de senaste gångerna jag skrivit har det blivit ett flertal inlägg, kan som inte stoppa mig själv!
Vill bara skriva, skriva och skriva!
Hehe, blir glad av att skriva.. Iaf oftast.

Och om jag inte blir glad så får jag iaf lite terapi :P


Titeln på detta inlägg anspelar på min otroliga dumhet, jag är ibland sjukt blåst!
Hehe, bara idag så jorde jg en sån dum grej.


Satt och kollade på mina äldre bilder på BDB (shesback) och hittade lite bilder på Milton, min underbara vackra!
Och så tänker spånhuvudet:

Hmm, dessa bilder har jag ju inte lagt upp på BDB. Kanske ska göra det?

HALLÅ, ANNA!
JORDEN ANROPAR!


Bilderna låg ju för in i helvete på BDB, det var där du såg dem.

Men.  Jag har ju bara otur när jag tänker!



Sitter och lyssnar på lite bra musik medans jag skriver, det gör jag alltid.
Har väldigt svårt att skriva utan musik, vet inte alls varför. Det ger mig ro på något sätt.
Men just nu vet jag inte vad jag vill höra! Det är så hemskt irriterande när det blir så, förstår inte varför?
Ska det vara så svårt att bara välja en låt? Tydligen.. Jag har detta problem jätte ofta, stter frustrerad i flera timmar och bara lyssnar igenom all musik jag vet att jag gillar, men hittar oftast aldrig rätt låt.


Tänkte precis prova med lite One Republic
.
Får se om det funkar..
Hmm.

Jo, det känns hyfsat rätt, det får bli lite One Republic ett tag.


Sedan är jag hemskt frustrerad över en till sak.
Jag är photoshop sugen, men har inget här!

Tänk er någon som knarkar, och inte får knark när det vill ha det!
Så blir jag nu, eftersom jag är beroende av photoshop och inte får det NU!!
Hehe, vad göra?
Får sitta och vara förbannad ett tag, kanske får börja bita på naglarna och slå huvudet i väggen?
Kanske hjälper? Man vet inte fören man provat!

Ska testa det nu.. Fast.. Jag biter ju aldrig på naglarna?
Vill ju inte.. De är ju långa nu ju!
Hmm. HJÄLP!

Vad ska jag ta mig till?



WHATA FUCK!




HÖRES I MÖRA ELLER SENARE!!

Och du? Glöm inte mitt andra inlägg från idag nu då!



























"Saknar du någon du trodde du kände?"




Kommentarer
Postat av: Charloth

Hej mötet blev upskutet till i morgon så du nu skiter jag i detta så drar vi här i från!

Älskar dig gumms

2009-02-24 @ 09:36:51
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0