- You Don't Say -

Hejsan - Inlägg 271.



Ni skulle bara veta hur många inlägg jag tänkt att skriva idag, och det har inte alls blivit något av det.
För varje gång jag har börjat så blir jag less och glömmer bort vad jag skulle skriva om.
Idag har det bara blivit ett inlägg, och det var om tävlingen som jag nu är med i.
Hehe, hyser inga större förhoppninar om att vinna då det nu, 1 dag efter att tävlingen började ca 800 st som deltar, och fler lär det bli! Tänk att detta faktiskt är den första tävling jag ens väljer att engagera mig i.
Fast det är klart.. Kan man tävla om Hello Kitty saker så är jag med!

Jag bara älskar Hello Kitty!


Idag kom baby hit med en,eller två födelesdagsprestenter till lilla mig!
Hihi, jag fick skooor! Alltid lika uppskattat av en skogalning.

Ett par, hmm. Ja vad kallar man dem?
Ballerinaskor! Så heter det!
De blir perfekta till alla utställningar som jag vill fara på nästa sommar :)
Sedan ett par pumps, ett par supersnygga svarta pumps med lite för liten klack.
Men det göringet för de var så snygga på foten. Ska se om jag kan fixa fram bilder på dem.
Måste bara ha något att fota dem med först :)

Återkommer kanske senare, nu väntar lite fika och Tv tittande!





Ni vet att jag älskar er















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0