- Why Why Why -

Hejsan - Inlägg 245.




Jag har tänkt att blogga hur många gånger som helst under dagen men inte orkat.
Förut efter jobbet så var jag nästan halvdöd av trötthet, fick till och med gå och lägga mig en stund efter att jag ätit.
Sedan så skulle jag blogga, men då gjorde det så ont i ryggen att jag bara inte pallade.
Nej, det gör för ont att sitta vid datorn.

Och detta gör mig frustrerad. Jag vill ju kunna blogga!
Men då det gör ont, så tappar jag totalt inspirationen. Jag glömer bort vad det är jag ska skriva
och går helt enkelt bara här ifrån. Det ger som inget att sitta frustrerad framför datorn och bli less.
Men just nu går det hyfsat att sitta här, jag skriver det fortaste jag bara kan för att hinna skriva innan det gör för ont igen.
Återkommer strax med mer.






Ni vet att jag älskar er// Anna








Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att du känner dig bättre snart!



Kram på dig

2009-08-13 @ 22:22:02
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0