- Wherever You Are -

Hejsan - Inlägg 242.






Vet ni vad? Eller ja, det vet ni nog redan. Jag skrev inte ett endaste inlägg igår! Nej, inte ett enda.
Varför blev det så då? Jo, det är ganska enkelt.
På förmiddagen hann jag inte, på eftermiddagen orkade jag inte och på kvällen var jag på infomöte.
Infomöte inför förlossningen, första tiden med det nyfödda barnet och amningen.

De gick igenom en hel del, olika smärtlindringar och ja allt som har med förlossningen att göra.
Intressant och lärorikt, även om jag redan visste större delen av det.

Just nu sitter jag bara och hänger, har varit in på facebook och kollat upp min farm.
Hehe, ja. Alltså man kan ha en egen farm där.
Är helt besatt och älskar att spela det!
Sitter hur länge som helst, och bara funderar på hur jag ska tjäna mest pengar!
Kolla upp farmville på facebook, och bli min granne!

Nej, just nu orkar jag inte skriva mera, men återkommer med några olika inlägg senare!



Ni vet att jag älskar er// Anna














Kommentarer
Postat av: FS

sv: Det ska jag haha tack :D

kram

2009-08-12 @ 12:38:50
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Soppan

Faaaaaaaaaaaaaaaarmviiiiiiiiiiiiiiiiiiiille!<3 ;D

2009-08-13 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0