- What Would You Do? -

Hello - Inlägg 237.



Satt här och funderade över allt som sker och händer. Händelser som leder till andra händelser.
Olika små saker som sker varje dag, som får andra saker att hända. Hänger ni med?
Det kan lika gärna vara stora livsomskakande händelser som gör att man hamnar i en situation man verkligen inte trodde att man skulle hamna i. Det kan vara vägar man väljer eller inte väljer som gör att man befinner sig just där man befinner sig just nu. Det är så otroligt.
Jag brukar säga att jag inte ångrar speciellt mycket som jag gjort i mitt liv, eftersom jag då kanske inte hade varit där jag är idag då. Men samtidigt finns det ju saker som jag önskar ogjorda.
Fast direkt när jag tänker eller säger så, så börjar det genast att bildas ett mönster i mitt huvud.
Om det aldrig hade hänt, hade då detta hänt?

Förstår ni?

Jag kan just nu inte gå runt och vara ledsen över att hon lämnade mig den där kvällen i september.
Nej, för om hon inte hade gjort det så hade jag inte suttit här med en sparkande bebis i magen.
Fast å andra sidan så hade jag varit lyckligt ovetande.
Men med det jag vet nu så skulle jag inte byta, nej. Inte mot något i hela världen.
Eller någon.

Nej, för jag älskar ingen annan så högt som dig.
Jag skulle med lätthet dö för dig vilken dag som helst.
Jag lever för att få se dig växa upp.
Varje andetag jag tar det tar jag för dig.
Du vackra, underbara som har kommit att ge mitt liv en helt ny mening.
Nej, jag älskar ingen annan så högt som dig.









Ni vet att ni älskar mig// Anna







Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Jag ville bara berätta att nu finns det massa olika berättelser (sanna) från läsare runt om i Sverige som tagit tid att berätta deras erfarenheter som mobbad, som mobbare osv i min blogg. Ta gärna tid och läs igenom dom och kommentera mycket gärna vad du tycker! emmaeriica.blogg.se



Vad tycker du om idéen att jag kommer att börja skriva om mobbing?



Hoppas du förstår texten :)



Tack!

Emma

2009-08-07 @ 14:29:58
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0