- What A Night -

Hejsan - Inlägg 238.



Ska nu ägna mig lite åt photoshop. Det var länge sedan nu, väldigt länge sedan!
Tänkte fixa Vickys blogg lite, eftersom den just nu ser förjävlig ut. Hehe, fixade den för typ 100 år sedan, då jag knappt kunde sätta in en header här på blogg.se. Så jo, det är dags för en makeover :P

Får se om hon märker det, hehe. Hon bloggar ju aldrig!
Ska se hur mkt jag orkar göra, ska iaf börja lite smått :)


Om jag skulle hinna klart så kommer jag att ramla in här med en liten länk åt er!




Har du gissat vilket datum bebisen kommer?
Om inte, klicka här!






Ni vet att jag älskar er// Anna

Kommentarer
Postat av: Sandra

du får gärna fixa min blogg också ;) ingen aning om hur man gör ;O



önskar dig en fin måndag, tänker på dig



kraama

2009-08-10 @ 10:15:59
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0