- Var På Väg -

Hejsan - Inlägg 276.


Var på väg att inte lämna ett inlägg idag, men det tog emot för mycket så här sitter jag endå.
Jag är nästan beroende av att blogga varje dag, det bara måste skrivas minst ett inlägg om dagen!
Fast, egentligen är jag inte ens nöjd med ett inlägg. Jag vill helst skriva 2- 3 st.
Vet inte varför, antar att jag faktiskt är beroende :)

Idag har jag faktiskt rört på arslet och gjort något förutom att jobba.
Jag var in till stan och träffade min syster som gav mig en jättefin födelsedagspresent!
Fick en skitsnygg, lila/grå tunika och ett par svart leggins till :)
Tror att jag ska ha på mig det i möra faktiskt!

Fattas bara ett par nya snygga skor från scorett till!
Hehe. Var in idag på Scorett och kikade på alla vackra underbara skor medan jag väntade på att älskling skulle komma och hämta mig. Och, jo jag vill ha ett par! Det är så fina..
Jaja, vi får väl la se. Kommer antagligen att skriva ut det här ifall att jag köper dem.

Sedan efter stadsbesöket for jag och Andreas upp till Pia på sjukhuset och hälsade på.
Det var mysigt, vi astt och pratade om dittan och dattan och fikade lite :)
Nej, nu räcker det för denna gång!
Är sjukt trött och ska krypa ner i sängen och vänta på att baby kommer hem snart :)





Ni vet att jag älskar er















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0