- Today's The Day -

Tjenare - Inlägg 269.





Skrev ju inte vad jag gjort idag ju! Hehe, det blev bara ett "Vara gravid inlägg"!
Nej, för idag har jag ju faktiskt varit med Lotta! Det var riktigt skoj :) Ungefär som vanligt då!
Vi städade ur kylskåpet och snackade en del.
Var mest bara, utan att egentligen hitta på så mycket. Precis den formen av aktivitet jag och min kropp gillar just nu!
Hehe, sitta still, lugna promenader, fika på stan eller sova.
Jo, det gillar vi!

Fast idag så körde jag lite agility med dogsen! Så det blev lite motion idag, endå.
Fast det tar emot mer och mer,´jag blir klumpigare och segare för varje dag som går.
Men än så länge går det an att göra lite såna övningar med hundarna :)
Sedan får jag väl övergå till lydnad och långsam freestyle :P

Sedan så kom älskling hit och skjutsade mig till jobbet.
Där gick det rätt så snabbt eftersom vi var hela 3 st idag som hjälptes åt.
Sedan skjutsade vi hem Lotta och sedan for vi hem till mig, där vi satt i bilen ett tag och pratade innan jag sedan gick in och satte mig här! Väl här så skrev jag ett inlägg, sådde vattenmeloner på farmville, kollade min bilddagbok och började skriva detta inlägg som jag nu skrivit klart!




Ni vet att jag älskar er














Kommentarer
Postat av: Dessan

Jag väntar på nya magbilder! :D Kramar

2009-08-26 @ 10:36:05
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0