- Tänkte -

Hejsan - Inlägg 275.




Tänkte ge er ett till längre inlägg idag men det blir inte så, kroppen säger ifrån och jag känner att jag måste lyssna.
Det värker som aldrig förr i hela ryggen, i båda mina knän och över mina revben. Nej, idag har det varit en tung dag.
Men som sagt, det är värt det. Absolut. Även om det är skitjobbigt när värken slår till med full kraft.
Äsch, jag ska nu ta och uppsöka sängen.
I morgon väntar jobb och förhoppningsvis fika med syrran på stan!
Vill ju vara pigg och fräsch till det ju :)

Så god natt till er alla!




Ni vet att jag älskar er















Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hoppas att du får en mysig dag =)



SNart slipper du värken men då kommer de sömnlösa nätterna ;) Men det fixar du utan problem din nattuglla ;)



kram på dig vännen

2009-08-28 @ 09:48:34
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0