- Tacka Vet Jag Bebisar -

Hej - Inlägg 255.




Mitt första trötta inlägg för dagen. Idag har jag varit otroligt trött precis som alla andra dagar. Varför, det vet jag.
Men jag tror att det är bäst att inte skriva ut det i bloggen. Ni får helt enkelt spekulera bäst ni vill.
För er som är supernyfikna och ännu en gång är goda vänner till mig kan fråga via msn.

Jag har idag varit iväg på jobbet och bäddat en massa sängar och dammsugit upp en massa gräs.
Det gick otroligt snabbt och när jag kom hem slängde jag ihop lunch till mig och ungarna.
Efter att jag ätit mådde jag så sjukt illa och fick ont i magen så då gick jag och la mig och vilade en stund.
Har märkt att jag lätt får ont i magen när jag äter nu för tiden, tydligen så beror det på att magsäcken ligger lite trångt :P
Men ännu en gång, det är det värt!




Ni vet att jag älskar er















Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Ja visst är de gulliga, det är ju nästan så att man börjar grina :') Ohh va gulligt! Aa man kan inte hjälpa att bli så glad, måste vara hormonerna igen :')



Hoppas allt är bra med dig! :)

2009-08-16 @ 21:52:19
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0