- Something Funny -

Tjenare - Inlägg 252.


Till något roligare nu. Äsch, jag kan knappt vara glad över det men väljer att berätta det endå
eftersom det kanske livar upp mig eller er :)

Mitt paket, ni vet? Från babyshop.se?
Det som försvann?
Jag kontaktade dem och de ska skicka ett nytt paket till mig med samma saker i!
Roligt va? Jag fick snabbt svar ifrån dem, och de bara sammarbetar och gör allt super enkelt!
Så nu har de packat ett nytt paket till mig och det är nu skickat till mig och bebisen.

Wohoooo!
Äsch, ja. Det var dagens rolig det. Menmen.
I möra kanske det kan bli en bra och ngt lugnare dag.. Hoppas jag iaf.
Håll tummarna min kära vänner.



Ni vet att jag älskar er














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0