- Ohhh Nooo -

Hello - Inlägg 223.




Min vagn är såld. Jag missade hennes samtal och nu är den såld.
Den är borta. Någon annan ska ha den till sin fina bebis.

Men det gör inget. Nej, jag har suttit nu och letat efter en annan vagn och har hittat hela 3 st som ser väldigt fina ut och har ett passande pris. Även om de inte har samma charm som den vagnen jag såg först så är de fina.
Lite mer klassiska och tråkiga men endå bra vagnar som faktiskt är lite nyare.
Får se om någon av de finns kvar. Förhoppningsvis så finns de det.
De 2 jag hittade på slutet var mina favoriter så jag hoppas mest på de 2.
Eller ja, iaf 1 av de 2.




Ni vet att ni älskar mig// Anna





Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Haha jaa nu längtar jag till ryggvärk xD HAha! :)

2009-08-04 @ 10:41:16
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0