- Sleep For A While -

Hej - Inlägg 242.




Tänkte bara lämna ett inlägg såhär på "morgonen", jag tror faktiskt att jag vill gå och lägga mig igen.
Somnade inte fören klockan 2 igår, eftersom jag helt omöjligt kunde hitta en skön sovställning.
Sedan vaknade jag vid 4, somnade om igen och vaknade vid 6.
Klev sedan upp vid 9:e.

Det känns som om jag knappt har sovit något alls. Det är riktigt jobbigt.
Nej, jag kastar in handuken.
Vi får höras senare när jag orkar sitta upprätt.








Ni vet att jag älskar er// Anna





Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Vad kul att du hittade till min blogg, du är välkommen tillbaka också :) Stort grattis till graviditeten, du har en helt underbar tid framför dig!



Haha jag fick höra hela tiden hur liten jag var och nu när lilla prinsessan kommit tror folk jag fött för tidigt, men hon kom bara 3 dagar tidigare än beräknat, normalstor om än lite nätt! Jag gick upp 4 kg totalt så inte så mkt, gick ner i mig själv hela tiden då jag är van att träna tung styrketräning i vanliga fall. Tränade hela graviditeten men betydligt lugnare så tappade endel muskler.



Var glad att du är liten, jag ser bara fördelar med det. Tyckte aldrig det kändes tungt, svullnade inte och mådde jättebra hela tiden! Lycka till med allt, det är bara fråga om du har några frågor :) Kram Josse

2009-08-08 @ 13:47:27
URL: http://annajosefin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0