- Should I? -

Hellå - Inlägg 231.




Skulle man skriva ett inlägg idag med? Jo, det skulle man visst.
Vet inte riktigt vad jg skulle skriva om idag. Det har varit en långsam dag, en tröttsam dag då absolut ingenting gick som jag planerat. Skulle fara till jobbet tidigt, sedan åka till Dessan och Maria och sedan vara med Andreas.
Men nejdå. Vaknade första gången vid 7, gick ut med dogsen och tog min järntablett.
Gick sedan och la mig en stund till eftersom jag var så trött, vaknade kl 10 och skulle precis kravla mig upp ur sängen när jag känner hur det kör i ländryggen. Ni vet som mensvärk?
Sedan drog det igång, förvärkar utan dess like. Trodde ett tag där att det kanske var dags nu. En sådär 8 veckor för tidigt.
Men det lättade på efter 1 halvtimme och sedan var allt bra igen. Men då började jag må illa eftersom jag väntat för länge med att äta frukost.. Så där satt jag, hungrig och lite tagen med världens värsta illamående.
Det var bara till att tvinga i mig lite fil, eftersom fil fungerar utmärkt på mig när jag är illamående.
Och mycket riktigt, det släppte.. Efter 1 timme eller så.
Efter det var jag bara trött,uppgiven och less.
Kände hur otroligt stressad jag blev över allt jag skulle hinna med mig under dagen!

Det hela slutade iaf med att jag inte hann med något annat än att träffa Andreas en snabbis och det var inte direkt humörhöjande då han bara hade dåliga nyheter. Nej, uscha så less jag är på denna dag.
Tur att jag har min underbara krabat i magen som sparkar och går på!


Ni glömmer väl inte att gissa vilken dag den lilla kommer?





Ni vet att ni älskar mig// Anna

Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Vi har verkligen haft en underbar dag! :)



Aww, jag kan förstå att du ställde in det, pengarna kommer ju behövas nu när barnet snart kommer :)



Hoppas du har det bra! :)



Kram :)

2009-08-05 @ 22:50:42
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

Känsla är verkligen obeskrivbar! Älskar verkligen den känslan! :)

Haha va bra, haha jag vågar inte äta något som tycks vara farligt :)

Jag längtar reedan! Men kan förstå att jag kmr längta ännu mera! :)

2009-08-05 @ 22:52:54
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: RONJA

Hejhej! Haft en bra dag? :)

kram

2009-08-05 @ 22:53:42
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0