- She's Back Again Again -

Hello - Inlägg 259.



Är tillbaka, men jag hinner knappt sätta mig framför datorn fören värken slår till. Usch, så irriterad jag blir.
Jag som är sugen på att blogga.. Men det blir så jäkla jobbigt att sitta här efter en liten stund att jag bara ger upp.
Jag hade idag tänkt att skriva lite längre om gårdagen, men jag vet inte om jag pallar..

Nej, jag tar dagen som var idag lite kortfattat istället.
Idag var vi upp på sjukhuset och hälsade på min mamma, eller för er som hellre vill dte min låtsasmamma Pia.
Hon ligger inne just nu och ska opereras på måndag (skriver inte ut vad i bloggen, detta besvaras bara till nära vänner via msn, telefon eller öga mot öga) och därför var vi upp idag, igår och kanske imorgon.
Vi fikade lite, satt och pratade och så rullade vi ut så att Pia fick röka lite.
Hehe, och när vi skulle fara därifrån så var jag såklart tvungen att gå på toaletten(för 4:e gången sedan vi kom dit)
och så sitter jag där på toastolen och läser de små rader som några klotter sugna personer lämnat efter sig och fastnar vid texten: "Man söker kåt blött kvinna". Och jag bara undrar, ska hela hon vara blött?
Har sett ett antal särskrivningar i mina dagar, men denna var otroligt rolig eftersom det var så.. Ja,jag vet inte.
Men alla vet ju vad "mannen" i fråga menade, men borde det inte skrivas på ett annat sätt?
Skrattar lite åt det ännu faktiskt.. Blött kvinna.. Haha!

Jaja, nu räcker det.  Säkert så tycker inte ens 1 person att det var lika roligt som jag.
Men så är inte ni självutnämnda språkpoliser heller :)

Nopps, nu är det nog för detta inlägg. Kan inte lova att jag håller mig borta ;)





Ni vet att jag älskar er













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0