- She's Back -

Hellosan - Inlägg 259.



Nu är jag tillbaka från jobbet, eller ja. Jag har varit hemma i ca 1 timme men innan jag satte mig här så fikade jag lite och läste lite i människohamn <3.  Usch, och fy vad den boken är bra!
Läs!Läs!Läs!

Läste i Dessans blogg att de hade sett Låt den rätte komma in och att de inte alls gillade den, vilket gör mig lite glad.
Hehe, missförstå mig rätt. Jag ÄLSKAR boken, men bara för den sakens skull så betyder inte det att jag rekommenderar filmen till någon eftersom den verkligen inte är lika bra som boken.
Så för er som sett filmen och inte gillade den, läs boken.
Den är 100 gånger bättre!
Som jag nämnde tidigare så är det för mig inte ens samma sak.
Så skippa filmen och läs istället!

Nej, nu ska jag ägna mitt lilla huvud åt det jag gör i photoshop istället för att bolla runt en massa sidor.
Men vi höres!





Ni vet att jag älskar er














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0