- Right Here Waiting -

Tjenare - Inlägg 252.




Sitter här och tänkte skriva lite, men jag kommer inte ihåg vad det var jag skulle skriva.
I natt så fick jag tankar, det var om någon, eller något. Alltså jag vet precis vem det var om och att det gjorde ont.
Men jag minns inte vad tusan det var.  Eller, jo. Nu när jag sitter här och skriver så slår det mig.
Jag vet precis vad det var.

Fast nu vet jag inte om jag vill skriva det. Jag känner att det kanske är onödigt.
Men inatt gjorde det ont att tänka på det, även om det är överspelat och antagligen glömt av alla utom mig.
Eller, jo det är överspelat för mig med, men det ligger visst kvar därinne i hjärtat och ploppade liksom upp nu när det är den här tiden på året. Jag hade till och med hela texten i huvudet, jag visste vad jag skulle skriva.
Men det är fortfarande bortblåst.

Äsch ,det får vara.

Idag får jag se hur många inlägg det blir. Jag ska iväg till Andreas och jobbet.
Så det blir nog inge mer blogg fören ikväll.







Ni vet att jag älskar er// Anna





Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg :D jätte fin header!

2009-08-15 @ 23:38:56
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0