- That's The Way I Like It -

Hejsan - Inlägg 214.



Jag glömde.. Jag i all min iver glömde att ringa henne med barnvagnen. Jag glömde.
Mitt minne svek mig. Jag kom ihåg det på tok för sent och gissa om jag blev less?
I möra ska jag ringa tidigt på morgonen och sedan höra om min låtsaspappa har lust att skjutsa dit mig för att kika på den och förhoppningsvis köpa den :D
Och då ska jag bara köpa till en åkpåse så att det blir varmt och mysigt för den lilla i vinter.
För täcke och kudde + påslakanset har vi redan. Jättesöta, som vi fått av Andreas mamma.

Jag ska fota lite utav sakerna som Andreas och hans mamma köpt, så får ni se.
Det är en hel del jättefina saker, som jag blev lite kär i direkt!

Och vet ni vad? Idag var jag på babyproffsen. Och vilket himmelrike för den gravida som älskar att shoppa bebissaker.
Fast, jag var duktig. Jo, superduktig. Jag köpte inte en enda sak!
Men vänta ni bara tills jag får min nästa lön.. Då jädrar.
Ska köpa ett underbart babygym som jag hittade, och ett sånt där skydd till spjälsängen.
Och, en supersöt madrass till skötbordet.. Och en åkpåse. Och lite bitringar och så.
Ja, plus en hel del annat som jag kommer att komma på att jag måste ha!
Nej, nu ska jag gå och fota.




Ni vet att ni älskar mig// Anna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0