- Ohh Yes -

Hello - Inlägg 213.




Vet ni vad? Vet ni vad?
Barnvagnen fanns kvar! Den är inte såld! Min bebis kan få den :D
Nu imorse så hade jag fått ett sms från säljaren där det stod att vagnen fanns kvar. Gissa om jag blev glad!
Ska ringa henne och be att få komma och kika på den :D
Och om allt ser ut som det ska så följer den nog med hem..

Hihi, den är så söt och annorlunda. Inte alls en sån där ny flashig barnvagn som alla har utan en speciell
barnvagn som nästan ingen har. Om jag köper den så lovar jag att fota den och ge er bilder :D

Hehe, nopps nu ska jag göra mig klar och vänta på Andreas.
Vi ska iväg en stund nu på dagen och göra lite saker.


Ni vet att ni älskar mig // Anna





Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, vilken tur! Hoppas att du får köpt den nu då, att allting är bra med den och inga dolda skavanker som gör den oduglig:.))



Tack för din kommentar också!:.))

2009-08-01 @ 15:01:02
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0