- Ohh It's Hot -

Hejsan Hoppsan - Inlägg 234.




Är tillbaka efter jobbet, eller ja. Jag har väl varit hemma i 1 timme eller så men jag åt och tog det lugnt en stund innan jag bestämde mig för att skriva lite här. Tog det riktigt lugnt på jobbet idag för att förhindra att ryggvärken skulle bli så illa, men det hjälpte inte utan jag fick lik förbannat ont som tusan.
Stånkade och stönade den sista halvtimmen, och längtade hem till soffan.
Nej, jag får se hur det går med min ryggvärk. Ska prata lite med brnmorskan och se om man kanske ska prova att ha en korsett.. Har hört att det ska hjälpa.
Tycker inte att jag tar i så förfärligt på jobbet, men det är ju klart att det tar på.

Det är så varmt här idag! Håller på att svettas ihjäl. Visst är det skönt med värme, men när det känns som om jag ska flyta iväg så blir det lite väl. Uscha, jag måste duscha! I kallt vatten eller något.
Hehe, fast det ska man ju inte göra om man svettas, då ska man nämligen duscha varmt för att inte få en värmechock när man kliver ur duschen :P
Så då vet ni det också!






Ni vet att ni älskar mig// Anna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0