- Of We Go -

Hejsan kära läsare - Inlägg 228.



Skulle ju visa lite fler saker som bebisen fått av sin pappa och hans mamma.
Nämner som jag gjorde tidigare att jag inte orkar ladda upp allt eftersom jag är lat, men jag bjuder på godbitarna :D

Då ska vi se..

                                        Ljusblå body                            Badrock med groda :P                                  
 
Söta "Laban" jeans                                Body i skitsnygga färger!
 
Body med gråa döskallar.                            Söta små jeans
  
Fleeceväst med "Laban"                  Tjocktröja med söta öron!
 
Min favorit, body från Lundemyr of Sweden.
 


Det var mina godbitar för denna dag! Har ni någon favorit?



Ni glömmer väl inte att gissa på vilken dag den lilla kommer?




Ni vet att ni älskar mig// Anna








Kommentarer
Postat av: Dessan

Jag gillade tjocktröjan med öronen på och badrocken med grodan jättemycket! Jättesött!

2009-08-04 @ 23:44:23
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/
Postat av: Alex

DEN SVART-VIT-RANDIGA BODYN ÄR AMAZING!!! :o

2009-08-05 @ 00:08:18
URL: http://dekanmi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0