- Morning Has Broken -

Tjenare - Inlägg 261.




God Morgon!
Sitter just nu och sår lite superbär på farmville. Vad gör ni?
Och vad ska ni göra idag? Mitt egna schema ser rätt så öppet ut.
Jag har inte planerat in så värst mycket utan ska mest ta det lugnt. Jäklar vad skönt det ska bli!
Bara sitta hemma och softa, inte röra sig i onödan eller tänka på att man måste stressa iväg.

Nej, det ska bli så skönt. Jag ska inte ens anstränga mig idag. Nej, jag ska bara vara extremt lat!

Jag blir så less. Jag jäkla less. Varför?
Jag kan inte skriva blogg! Det är för obekvämt. Det gör för ont.
Så ja, jag antar att detta inlägg avslutas nu.





Ni vet att jag älskar er













Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: okej :) de är lite skumma de där två haha ;)

härlig blogg du har förresten :D

kram!

2009-08-23 @ 20:43:33
URL: http://bexiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0