- Mitt På Dagen Inlägg -

Hejsan - Inlägg 249.



Sätter mig här och väntar lite. Tänkte nämligen göra mig lite lunch, men då skulle det dammsugas istället.
Så, min lunch får vänta i en liten stund. Vet inte riktigt vad jag ska laga till lunch, känner mig kräsen idag.
Det får väl bli något enkelt som jag kommer att sura en gnutta över att jag behöver äta :P
Det är helt sjukt, jag är verkligen en humörsmänniska. Kan bli småsur och gå runt och muttra över sådana där skitsaker.
Fast egentligen är jag inte ett dugg sur, bara hungrig och less på att inte ICA har hemkörning av precis den maten jag vill ha i den sekunden! Haha, löjligt!

Och, vet ni vad? Det är värre nu när jag är gravid. Speciellt de första månaderna.
Då var jag ett monster ibland, fick utbrott för minsta lilla och skrek och gapade.
Men nu är jag lite lugnare, skriker inte så mycket när jag får fel mat eller när maten jag vill ha inte finns. Skriker inte alls faktiskt :P Nu sträcker jag mig till att sura lite, ibland.
Sedan är jag ju som en vandrande fontän, men vad gör det?

Ingen har ju dött av att gråta :)

Nej, nu ska jag göra lunch, är megahungrig!






Ni vet att jag älskar er// Anna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0