- MisFit -

Tjenare - Inlägg 262.



Skriver ett inlägg till idag, ett snabbt inlägg precis alla andra inlägg de senaste dagarna.
Det är frustrerande like hell! Men vad gör man inte för den lilla vackra :)

Jag ger gärna upp bloggandet för vacker.

Jo, jag hade en rolig sak att skriva.
Idag var min pojkvän iväg och köpte ett flertal påslakanset till vårt ännu ofödda barn.
När jag frågade hur de såg ut så beskrev han de första 2 ganska bra, men när det kom till det 3:e blev jag full i skratt.
Det var nämligen "vattenkossor" på det.. Vattenkossor?
Jo, jag listade på en gång ut vad han egentligen menade, gör du det?
Hehe, ja gissa på ni och lämna gärna era gissningar här :)





Ni vet att jag älskar er














Kommentarer
Postat av: Annika

Menade han flodhäst?? :P



När din bebis kommer får du nog ännu mindre tid till att blogga, så du får passa på nu hah :P

2009-08-23 @ 21:44:51
Postat av: Dessan

haha hmm, då gissar jag på flodhäst ;D kram

2009-08-23 @ 22:27:47
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0