- Mad World -

Hejsan - Inlägg 240.



Nej, vet ni vad? Nu är jag inte arg längre.
Jag fick prata ut om det och lugnade ner mig en smula, men jag står fortdarande för att det var jävligt dumt sagt av dig.
Nu tänkte jag faktiskt säga godnatt, ska lägga mig i sängen och glo på TV.
Kanske går det någon bra film där.. Eller tjaa, någon serie eller något.

Men jo, jag tänkte ju berätta att jag har hittat mig en ny barnvagn.
Lite dyrare, lite nyare men lika underbar.
Jag vill ha den, och ska i möra direkt när jag kliver upp ska jag ringa till de som säljer den.
Om den finns kvar så pker jag och älsklingen och köper den direkt!
Så att ingen kan hinna före denna gång :P

Denna vagn är nämligen ett riktigt kap.. Så det är nog fler än jag som är ute efter den.
Men fan, jag ska vara först!
Jaja, nog om det nu.
God Natt!




Ni vet att ni älskar mig// Anna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0