- Lundmyr Of Sweden -

Hello - Inlägg 259.



Tänkte svänga in och berätta att jag är totalt frälst av Lundmyr Of Sweden.
De designar till den största delen barnkläder, men gör även mammakläder, hundkläder(!), smycken och annat smått och gott.
Och vilka saker de designar! Himmel! Jag är totalt frälst av allt det underbara som de säljer på sin webshop.
Och när jag upptäckte att de även gör hundkläder kunde jag knappt hålla ivern tillbaks!

När jag visade upp lite av bebiskläderna vi fått så la jag längs ner min favorit.
En body från Lundmyr Of Sweden.
Jag har även beställt en mössa, strumpor och en napplaska ifrån dem som tyvärr ännu inte har ramlat in här hemma och,jo jag börjar undra vart tusan paketet tagit vägen!
Hörde av mig till Babyshop idag via mail och frågade efter mitt paket.
Får se om det blivit något krångel eller så. Jag blir ledsen om posten slarvat bort mitt paket!
För jag har ingen lust att betala en massa pengar för ingenting.

Men nog gnällt om det nu! etta är iaf stället som jag kommer att lyxshoppa på!
När det är dags för lite finare saker till bebis, hundarna eller varför inte ett smycke så kommer jag antingen att klicka in på hemsidan eller bege mig till en av deras återförsäljare!
Upptäck Lundmyr Of Sweden ni med!

Klicka här för att komma till webshopen!





Designat av Lundmyr Of Sweden och snart köpt av mig!





Ni vet att jag älskar er















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0