- Long Day -

Tjenare - Inlägg 253.



Nu sitter jag här igen och hade lite att skriva om.
Idag har jag som ni redan vet varit med älsklingen. Vi for och hämtade hem en spjälsäng!
Som vi sedan tog och skruvade ihop, så nu står den där och ser färdig ut.
Har inte bäddad ännu eftersom jag inte köpt påslakanset, men det hinner vi ju med.
Sedan så bäddade jag i bärliften, med ett supersöt påslakanset som vi fått av Andreas mamma.
Det blev så fint! Jag bäddade, och satte i nallen som Andreas köpt.
Hunden som jag köpte för hur många månder som helst satte jag i sängen :)

Och vet ni vad? När allt detta var klart, sängen uppställd, vagnen bäddad, kläderna låg i lådan och bebisen BB väska var packad så slog nerverna till! För första gången på väldigt väldigt länge blev jag nervös.
Hur ska nu detta gå? Klarar jag verkligen av det här?
Kommer allt att funka? Har jag verkligen packat rätt saker?
Ojojo, jag låg där länge i sängen med fjärliar i magen och hade tusen tankar i huvudet.

Men nu är det lugnt igen, nerverna la sig till rätta igen och jag är åter rätt så lugn.
Men, visst fan börjar det bli otroligt verkligt nu.
Snart är jag mamma och inte gravid.
En rätt så stor tanke.






Ni vet att jag älskar er














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0