- Like I Need You -

Hello - Inlägg 243.





Vet ni vad vi köpt idag? Inte?
Jo, nämligen en barnvagn! Jag valde ut den själv och skulle bara ha den,och nu är den både betald och hämtad.
Känns riktigt riktigt skönt! Vad jag har längtar efter en barnvagn!

Den där stressen börjar lägga sig nu när allt börjar bli färdigt.
Även om jag ännu inte skruvat upp spjälsängen, så börjar jag liksom bli lite mindre av ett nervöst fall nu.
Vi har faktiskt inte bestämt oss ännu för om vi ska köpa en ny säng eller köpa den begagnade som jag får billigt av en vän.. Det kanske låter som ette enkelt val, men det är nämligen så att vi hittade en säng på babyproffsen som vi gillade skarpt. Den var riktigt riktigt fin och dessutom blillig.
Jag ska se om det finns någon bild på den :)
Självklart så hittade jaag ingen bild. Otroligt störande, men sant.

Vad jag däremot har, är en bild på barnvagnen!

Fin va?



Ska knäppa lite egna kort på den också. Sedan lär det väl bli en del bilder på den när det ligger en bebis i också!








Ni vet att jag älskar er// Anna






Kommentarer
Postat av: Dessan

Ja, den var stilig! :) Vad synd att du inte hittade någon bild på sängen :p Kram!

2009-08-08 @ 21:42:09
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0