- Let's Make It Special -

Tjenis - Inlägg 258.



Tänkte att jag skulle blogga idag med, precis som alla andra dagar. Idag har varit ännu en vanlig dag om än lite mer stressig än vad det brukar vara på jobbet.
Det är nämligen norrporten open 2009, och med andra ord massor med folk som vill tävla i golf!
De är där från tidiga morgnen till sena kvällen, och mitt jobb är att hålla fräscht åt dem.
Idag var det endå rätt så lugnt eftersom det "bara" var lagtävling. Men i möra och på onsdag kommer det att vara fullsmockat! Då dyker nämligen några (eller väldigt många) av sveriges duktigaste spelar upp och ska tävla.
Så jag åker lite fram och tillbaka till det där stället under dessa 3 dagar.
Ska dit ikväll och ställa iordning bygget för morgondagen.
Sedan blir det till att åka dit vid lunch i möra med för att fräscha upp inför eftermiddagen.
Och sedan blir det en till runda på kvällen, för att göra fint inför onsdagen.
Hehe, tur att det bara är en sån här stor tävling 1 gång per säsong.


Men även om det var stressigt så gick det bra, jag jobbade i min takt och det väldigt fort endå!
Blir fascinerad av mig själv över att det går så fort fastän jag tycker att jag jobbar så långsamt.
Nej, nu ska jag avsluta detta inlägg. Ha det bäst!





Ni vet att jag älskar er















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0