- Kvälls Kvisten -

Hello - Inlägg 268.




Sitter här nu på kvällskvisten och skriver lite blogg, känner på mig att det som vanligt kommer att bli ett kort inlägg.
Ryggen skriker åt mig att gå härifrån, och jag tror seriöst att mitt understa revben på vänster sida kommer att gå av inom en snar framtid. Hehe, nej det gör det säkert inte, men det känns så!
Jag har nämligen en bebis därinne som ligger och trycker på revbenen längst ner där typ hela tiden och då och då fyrar av en rejäl spark där.. Det känns vill jag lova. Rejält.

Försöker att sitta så rakt som möjligt hela tiden men det verkar inte hjälpa.
Trycket vill inte släppa. Men positivt tänkande nu!
Bara 5 veckor och 5 dagar kvar nu!
Sedan har jag gjort allt detta, haft det jobbigt med rygont och så för att få det vackraste någon kan få!
Och, om jag sagt så många gånger förr. Det är verkligen värt det.
Verkligen.

Fast nu får ni inte tro att det bara är jobbigt att vara gravid, för så är det inte.
Det är underbart med, en fantastisk upplevelse som jag vill vara med om igen :)
Sparkarna och den underbara kontakten med den lilla därinne är värt varenda dag av illamående, ryggont och allt annat jag har klagat över! Nej, att vänta barn är något jag rekommenderar starkt.
Sedan så är det ju bara att tänka på vad man får i slutänden.
Då släpper värken en aning :)



Ni vet att jag älskar er














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0