- Knocking -

Tjenare - Inlägg 246.




Återkommer med ännu ett inlägg nu när jag endå är igång. I möra ska jag till MVC, och få höra att allt är bra med mig och bebisen - förhoppningsvis! Det är alltid lite nervöst att gå dit. För min barnmorska skulle ju faktiskt kunna säga att något är fel. Det är ju inte alls omöjligt. Det händer folk hela tiden.
Men ja, nu har ju jag gått in i ett positivt tänkande och tror därför att allt kommer att vara tipptopp!
Ska iaf ta upp min sjuka värk i rygg och höfter.
Får se om det finns något att göra, eftersom det ibland gör så ont att jag bara vill gråta.
Men ännu en gång, det är totalt värt det.
Verkligen!
Men visst vore det skönt om det gick att få det att lätta lite, med en korsett eller något.


Jag blev så rädd härom natten. Jo, för det var såhär att den lilla tokungen därinne bestämde sig för att sova då mamma skulle sova.. Vilket du aldrig gör annars!
Så bara för dte låg jag vaken endå, hehe! Kunde inte somna och var jätteorolig.
När jag väl somnade sov jag som en kratta och var helt övertygad om att det var något allvarligt fel.

Men så på morgonen var du vaken och på alerten igen :)
Just nu känns det som om du sparkar för de där timmarna du missade då!

Men det är skönt, då vet jag att du lever och förhoppningsvis mår bra!
Ohh, så jag älskar dig din lilla tokunge!
Det är sjukt. Aldrig trodde jag att man kunde älska någon som man inte ens har sett på riktigt på det här viset.
Men det kan man, man kan verkligen älska någon på det där vansinniga sättet som får en att bara släppa allt för den personen. Jag skulle göra vad som helst för enna här lilla bebisen.
Skulle inte tveka att slå ihjäl den som vill den lilla något ont. Nej, jag sklle inte tveka!


I möra kommer nya bebismage bilder!






Ni vet att jag älskar er// Anna








Kommentarer
Postat av: Dessan

Åh, jag längtar till jag får se nya magebilder :D:D Kramar

2009-08-13 @ 23:44:29
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0