- Kind Of -

Hello - Inlägg 277.



Irriterad. Usch, jag är så jädrans irriterad.
På allt i princip. Det jävlas med mig. Jag vill ha min lön, NU!
Inte nästa månad eller om 1 vecka, utan nu.

Fy fan.  Träffade en kille som jag jobbat med, och han hade inte heller fått sin lön.
Så alltså är det inte bara min lön som inte kommit. Men endå.
Om det är utbetalning den 27:e så ska det ta mig fan vara så också.
Tänk om jag hade planerat någonting speciellt till det datumet eller till denna helg?
Vilket jag faktiskt hade.. Men vad göra?

Jag kan ju tyvärr inte trolla.

Avslutar nu och lovar att återkomma när humöret är bättre!



Ni vet att jag älskar er















Kommentarer
Postat av: Linda

Har du ringt och frågat dom var pengarna tagit vägen?

2009-08-31 @ 11:10:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0