- Jag Som Lovade -

Tjenis - Inlägg 257.






Jag hade ju för tusan lovat er bilder! Vart tog de vägen då?
Får nog ta mig i kragen och fixa de där bilderna nu :)
För ni vill väl se bilder i vecka 33 också?

Min barnmorska sa att det inte var någon skillnad från mitt förra besök, men jag tycker att det syn skillnad.
Kanske är det så att magen har ramlat ner lite..
Hehe, tog precis dessa bilder och jo, nog är det skillnad!

Här kommer bilderna!


I vecka 33 från sidan.



I vecka 33 framifrån.


I möra tänker jag försöka sätta ihop lite bilder på magen. Har ju lite olika bilder nu!
Så får jag och ni andra se skillnaden!
Hehe, har ju faktiskt bilder från typ vecka 20 också :P




Ni vet att jag älskar er














Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



ja visst är dom underbara :) Naomi gör dom underbart och fotografen (vem det nu än var) kan verkligen sin sak.



Vilken underbar kännsla det måste vara att va gravid! Jag önskar er all lycka med bebisen!

2009-08-17 @ 11:10:44
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu börjar du bli en riktig tjockis! :D :D :D så fiiint! ^^

2009-08-17 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0