- Jag Drömde En Dröm -

Hejsan - Inlägg 226.




Vet ni vad? Jag drömde att jag födde min bebis i natt!
Det var värsta sjuka drömmen. Jag drömde att jag somnade och medan jag sov så födde jag mitt barn.
Jag kände ingenting och visste inte ens om att jag hade fött mitt barn medan jag sov, utan det berättade Pia för mig när jag vaknade. Jag var här hemma ute hos Pia och Danne och ringde till förlossningen för att säga att jag fött hemma och att vi behövde komma in för att se om allt var bra med den lilla.
Sedan gick jag för att byta blöja på bebisen och var supernyfiken på vad det var för kön!
Ingen visste eftersom ingen kollat, hehe! Men jag hann aldrig kika efter för då väckte min Milton mig :P
Bebisen var iaf superfin, blond med mörktbruna ögon!


Vad tror ni? Finns det någon sanning i drömmen?
Haha,jag har ingen aning, men lustigt var det!


Ni glömmer väl inte bort att gssa vilken dag den lilla kommer?




Ni vet att ni älskar mig// Anna







Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Min tjej är hos sina föräldrar och jag mräkte n'r jag läste igenom din komentar att hon har glömt att svara på när vårt barn kommer. Den beräknade födelsen är den 5 mars nästa år :)

2009-08-04 @ 17:26:06
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0