- Is This It -

Hej - Inlägg 221.




Är här igen! Brukar dyka upp så här på kvällen och skriva er ett eller flera inlägg.
Idag har jag varit med min vän Lotta, och vi var in på stan en stund.
Traskade runt lite långsamt och kikade på lite småsaker. Jag hittade ännu en gång en jättefin amningsbehå på H&M som jag faktiskt köpte denna gång. Såg den i förra veckan med, men då lämnade jag den och köpte bebissaker istället.
Men nu hade jag bestämt mig, jo för den var på rea och skulle faktiskt följa med hem.
Så nu var den köpt med. Ångrar mig inte alls faktiskt. Trots att jag på något sätt nu inte längre tycker om att handla till mig själv längre. Det är inte lika roligt som det en gång var. Hehe, för ca 7 månader sedan.
Tänk, vad det kan ändras med tiden.
Sedan så gick vi iallefall för att äta på MAX, och jag tog min absoluta favorit där - Fajitasallad.
Men jag fick knappt i mig någonting alls, blev illamående nästan direkt så det slutade med att jag nästan bara knaprade i mig chipsen som man får med. Det är verkligen skumt. Jag har fått lite svårt att äta ibland. Blir sådär väldigt illamående och kan inte få ner något.. Men ja. Det är säkert inget att oroa sig för.

Idag när i var på väg bort från MAX så fick jag mig en jädra spark av den lilla där inne.
Det gjorde riktigt ont,och jag blev rejält chockad och råkade ropa : Aj! Vad håller du på med?
rakt ut! Hehe, tur att det inte var någon i närheten för då hade de väl undrat vad tusan jag höll på med!


Efter vistelsen på stan så blev vi upphämtade av Maria, Sophias storasyster som har lånat en hund av Lotta under en tid.
Hon körde oss ut till Nolby, där vi satt och snackade ett tag. Och det är alltid lika roligt att träffa Maria eftersom hon är så sugen på babyprat. Jag märker hur det nästan är det enda jag talar om. Min bebis och min graviditet.
Tyvärr så får folk så lov att stå ut eftersom detta råkar vara det bästa som hänt mig och jag kan bara inte få nog av att prata om det.. Eller skriva om det för den sakens skull!
Nej, nu ska jag sluta för stunden men vi kanske höres senare.





Ni vet att ni älskar mig// Anna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0