- Is It True -

Hejsan - Inlägg 236.



Tänkte faktiskt skriva ett inlägg igår kväll. Men jag orkade inte gå till datorn!
Tänk så lat man kan bli bara sådär helt plötsligt. Satt ca 3 meter ifrån datorn och kollade på den hur länge som helst innan jag bestämde mig för att jag inte orkade gå dit.
Gick istället och la mig, men kunde inte somna. Det var helt omöjligt att hitta en skön sovställning.
Vred och vände mig hur länge som helst, jag kunde bara inte somna.
Men det är väl bara till att vänja sig :)

Vet inte om det är bara jag, men jag tror faktiskt att det absolut varmaste stället i detta hus är precis här vid datorn.
Jag sitter och rinner bort just nu. Det är sjukt.
Det är varmare här än borta på jobbet, där jag precis var och slavade lite.






Ni vet att ni älskar mig// Anna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0