- I'll Be Yours -

Hejsan - Inlägg 227.



Sitter just nu och bara sitter. Fick så otroligt ont i ryggen och höfterna att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen.
Varje steg var en plåga och jag riktigt haltade fram i ett försök att få smärtan att kännas mindre.
Men det hjälpte inte utan jag har fått stå ut. Det är riktigt sjukt när det till och med gör ont när jag sitter ner.
Och när jag ligger ner. Nej, idag blev jag sliten.

Vi får se hur dessa 8 veckor blir. Jag hoppas verkligen att jag slipper få så här ont varje gång jag tagit i lite på jobbet för då vet jag inte vad jag gör. Då blir jag trött och less eftersom jag så gärna vill jobba ihop så mkt pengar som möjligt.
Nej, nu ska jag fota bebismage, men vi höres senare!


Ni glömmer väl inte bort att gissa vilket datum den lilla kommer?




Ni vet att ni älskar mig// Anna






Kommentarer
Postat av: malin / UNGTvillingMamma/

Tack för din fina kommentar!..Värmde verkligen!..Jag ska ringa imorgon och anmäla!.kommer att ringa till polisen, så får de helt enkelt koppla mig vidare!så jag kommer rätt!.. Det är jag + MINST 5 styckna till som kommer göra samma anmälan mot samma person!.:Det gör ont..för jag känner ägaren som bara den ( han e pappan till mina barn) Nu tänker du säkert att jag gör detta pga hämd eller liknande!.Men verkligen inte!:det tog slut mellan oss för snart 2.5 år sedan!.Åh han e glömd rakt igen ... Han finns ej i våra liv mera!...Jätte kul att du hittade hit och ville läsa mer:). Hoppas du kommer följa min blogg=) lägger till din direkt bla favoriterna:)..

Kramar ..

2009-08-04 @ 19:55:09
URL: http://saramalintherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0