- I Want Candy -

Hello - Inlägg 280.




Snart så. Snart är jag uppe i 300 inlägg.. Otäckt lite, eller vad tycker ni?
Fast det har gått i rasande takt sedan inlägg 100. Men jag skulle hellre vilja skriva att detta är inlägg 1000, eller något. Det känns som om 300 inlägg på snart 1 år är väldigt lite. Fast hehe, det lär nog snarare vara över 400 inlägg när bloggen fyller år.
Såg precis att det första inlägget i denna blogg skrevs den 17/11-08.
Alltså är det ganska långt kvar till du fyller år, min lilla blogg!

Skulle vara häftigt att liksom ha den 500:e inlägget på årsdagen.. Eller varför inte det 1000:onde?
Fast chansen att jag ska kunna skriva 700 inlägg tills i mitten på november känns liten.
Då känns 200 mer realistiskt. Så kan det nog kanske bli också!
Vilka tror att jag klarar av det?
Någon?

Jag är ju en sådan som inte bara vill gå in och skriva typ "Hej, nu ska jag dra till stan, höres senare" och sedan kalla det för ett inlägg. Nej, det känns inte rätt. Jag skriver iaf lite mer än så, även om även jag har väldigt korta inlägg emellanåt. Blir ibland fascinerad över hur bloggen får folk att veta saker om mig.
Som för några veckor sedan ringde Sophia till älsklings telefon, något som hon aldrig gjort tidigare och frågade efter mig. Jag undrade då hur hon visste att jag var här, efter som jag inte nämnt det för någon och hon svarade då att hon läst det på min blogg. Hehe, så jag behöver egentligen inte prata med mina vänner och närmaste längre. Ni kan bara besöka denna blogg och så vet ni allt om mig!

Nej, nu ska jag avrunda detta inlägg. Måste till jobbet, älsklings mamma och ut med de 3 underbara!
Mern som vanligt lämnar jag er med ett löfte om att återkomma!

Just det ja! Titeln på detta inlägg.. Jag vill ha godis!
Och har nu faktiskt ätit godis.. Blev inge lyckligare av det, bara illamående!
Dt blir inge mera godis för fröken Anna idag :)






Ni vet att jag älskar er















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0