- Hello Hello -

Hello - Inläg 240.




Skriver dagens första inlägg nu, det har varit en seg dag och jag har bara inte orkat att lämna något inlägg tidigare.
Jag har varit iväg och jobbat och är helt färdig. Det tog verkligen musten ur mig idag.
Efter att jag var klar och skulle gå till bilen kunde jag knappt gå. Vansinnigt.

Det tar verkligen på att vara ca 6 kg tyngre. Hehe, fjuttiga 6 kg.
Undrar hur mycket mer jag kommer att gå upp? 3-4 kg till kanske?
Hehe, ska bli spännande och se vad vikten landar på.
Det är lustigt hur det kan vara en såm skillnad, vissa personer går upp nästan 20 kg och har knappt ont i ryggen.
Medan andra går upp bara några kg och har skitont i hela kroppen!

Som jag, inte för att jag hela tiden har ont i hela kroppen men jag har ju nästan jämt ont i ryggen just nu.
Jo, foglossningar kallas det visst. När det känns som om ryggen och höfterna ramlar isär.
Just nu sover jag otroligt dåligt eftersom ryggen värker, bebisen halvt sparkar sönder mig och det är så förskräckligt varmt och kvavt hela tiden.  Jag är uppriktigt less på att vara gravid nu.
Jo, jag vet. Det är några veckor kvar.. Några få veckor. 55 dagar.
Jag vill inte att den lilla kommer på tok för tidigt, men jisses vad glad jag skulle bli om du vil titta ut iaf 1 vecka före BF.



Har du gissat vilket datum min bebis kommer?
Om inte, klicka här!




Ni vet att jag älskar er// Anna








Kommentarer
Postat av: Graavid på 17 år

Ja det hade vi verkligen! :)



Kram!

2009-08-10 @ 21:23:21
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Graavid på 17 år

Jo, hon ahr tydligen "rätt" att säga så, hon har slutat ha kontakt med mig nu, vilket känns lite jobbigt, hon förstår inte hur jobbigt det känns att höra ordet abort, speicellt när man inte vill göra abort! Men men å andra sidan, hon förstår inte vad hon missar att gå igenom tsm med mig! :)



Kram :)

2009-08-11 @ 00:07:42
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0