- Good Day -

Tjenare - Inlägg 265.




Jag har precis ätit lunch, eller precis och precis. Det var väl 1 timme sedan skulle jag tro. Men när jag började skriva detta inlägg var det precis :) Åt iaf stekt potatis med en massa kryddor och lök! ´Mumsigt värre!
Sedan har jag suttit här och läst lite bloggar, hittade som vanligt en massa intressant läsning.

Skulle städa lite grann här hemma, men det blev inte riktigt så. Efter att jag skickat iväg båsa kidsen så gick jag och la mig en stund till, och sedan småplockade jag lite här. Men någon egentlig städning har det inte blivit.
Nej, nu gör det ont.
Jag skriver mer senare! Ska ju faktiskt prata med Sophia i telefonen nu!





Ni vet att jag älskar er














Kommentarer
Postat av: charloth

hej anna ring mig!!!!!!!

grattis på födelse dagen.

2009-08-24 @ 16:29:50
Postat av: Graavid på 17 år

ja det är verkligen skönt nu när illamåendet sakta lägger sig :) Jaa fy tusan va jag längtar till ultraljudet! :) tänk att se sin bebis första gången :')



Hoppas allt är bra med dig :)



Kram och sköt om dig! :)

2009-08-24 @ 17:38:41
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va?! 6kg bara...lucky you ;)

41 dagar kvar, nära nu då =) Spännande! Har allt gått bra än så länge? Vill oxå ha bebis i magen igen, det var så mysigt.

2009-08-24 @ 20:02:46
URL: http://kackisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0