- First Today -

Hejsan - Inlägg 236.



Skriver mitt första inlägg för dagen nu.
Jag orkade inte på förmiddagen och sedan tog jag med mig lillebror Linus och for till pojkvännen.
Väl där inspekterade jag vår nya fina barnvagn och tränade lite på att fälla upp den, samt att flytta handtaget åt båda hållen. Alltså vagnen är byggd så att man kan antingen kan ha barnet med ansiktet änt emot en eller ifrån en.
Väldigt smart må jag säg!
Så under spädbarns tiden har man den vänd emot sig själv och när den lilla börjar växa på sig lite bara ställer man om handtaget och barnet kan helt plötsligt kika ut över världen!
Barnvagnen var precis så fin som på bilden, och jag är riktigt riktigt nöjd med köpet!
Stod en stund vid handtaget och stirrade ner där bebisen ska ligga och blev riktigt rörd.
Fick till och med blinka bort lite tårar. Tänk, snart är min lilla underbara här!
Uscha, så känslig jag är just nu! Men lite härligt är det :)

Haha, nu till det lustiga! Jag fick fan inte ihop vagnjäkeln!
Hehe, det tog rejält med tid innan Andreas (som blivit visad) kom på knepet och barnvagnen fälldes ihop.
Så nu kan jag det med :)

Nej, just nu så har jag bara gått in i denna eviga väntan. Fram tills nu har tiden rusat iväg.
Men nu tycks den stå still, varje dag. Det går så långsamt!
Jag vill bara att det ska bli slutet på september snart, jag vill ha ut den här lilla nu.'
Nej, det här med att vänta är inte mig grej just nu.

Vilket datum tror du att bebisen kommer?
Klicka här för att gissa!



Ni vet att jag älskar er// Anna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0