- En Bit Av Skönhet -

Hej Igen - Inlägg 241.


Vet att jag sa god natt, men..
Hittade detta i ett tidigare inlägg och tyckte att det var väldigt vackert skrivet av mig.


Frågar mig själv det samma varje dag.
Blundar och undrar, vart tog det vägen?
Öppnar ögonen och ruskar bort känslan.
Hör frågan ringa i huvudet, men jag vill inte veta.
Känner svaret slå mig i ansiktet.
Låter luften försvinna.
Klamrar mig fast vid en verklighet som knappt är synligt.
Försöker att andas, men det tycks som om luften, vinden, världen inte låter mig.

Vart tog det vägen?
Kan du förstå?
Kan någon förstå?


Lägger till en låt som jag lyssnade på då jag skrev detta.



Vet mycket väl vad det handlar om, och jo jag känner så ibland.
Just nu känner jag det inte alls och det gör mig väldigt glad.
Men har jag otur så känner jag det i morgon, men det är en senare fråga och smällar man får ta!

God Natt på riktigt nudå!





Ni vet att jag älskar er// Anna










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0