- Empty Room -

Hejsan - Inlägg 255.




Jag sitter nu här och ska skriva ett inlägg. Om vad?
Att stormen som rev nu har börjat ebba ut, eller att jag faktiskt börjar finna lite av min inre styrka igen.
Vad tycker ni? Eler ska jag rent av bara strunta i det och skriva om något som inte ens spelar roll?
Jag har själv ingen aning och får nog låta mina fingrar avgöra det.
Jag kan låta fingrarna dansa över tagenterna tills dess att jag satt ihop en lång, eller kort text att sedan spra och låta er läsa. Kanske skulle jag helt enkelt bara sluta att skriva nu?

Men, nej. Det vill jag inte. Eftersom jag tycker om att skriva blogg.
Jag älskar att skriva blogg. Jag älskar att skriva överhuvudtaget.
Det är min befrielse här ilivet, det ger mig tid till eftertanke och när jag sedan läser det jag har skrivit så får jag lov att reflektera över allt som jag då kände och tyckte.
Även detta ger mig tid till eftertanke.
Vi har ju alla sätt att slappna av och sätt att få tänka i lugn och ro.
För mig innebär det att jag går ut med hundarna, rider eller skriver.
Detta funkar alldeles utmärkt när jag är trött,less, arg, glad m.m
Jag kan då hitta lite luft och andas på riktigt.

´Detta blev texten som mina fingrar ville attjag skulle skriva.
Ännu ett kapitel i sagan som är jag.






Ni vet att jag älskar er













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0