- Early Morning -

God Morgon - Inlägg 263.



Morgonbloggning pågår. Jag har varit uppe sedan klockan 7 och gjort iordning lite barn för skolan och dagis.
Självklart så är barnen i fråga mina små bröder :)

Man känner sig hyfsat huslig när man väcker de små klockan 7, ger dem kläderna som de ska ha för dagen(vilka jag la fram kvällen innan) och ställer sig och kokar gröt :P
Robin, den äldsta är ett unikt barn, han VILL nämligen ha gröt till frukost, och detta ska ju såklart uppmuntras till max!

Jag är själv fascinerad över hur smifigt det gick at göra iordning dem, de bråkade inte en enda gång och de var båda klara i tid. Eller, ja Linus är det ju inga svårigheter att ha klar i tid´eftersom han inte ens har åkt ännu, utan far först vid halv 9:o. Men Robin brukar vara en aning trögstartad såhär tidigt på morgonen.
Men icke sa nicke! Han var klar, trots att taxin kom 10 minuter för tidigt!
Inte illa pinkat av oss :)

Nej, nu ska jag ta och slå mig ner framför tv:n en stund men vi höres antagligen senare idag!





Ni vet att jag älskar er














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0