- Det Känns Som Om -

Hello - Inlägg 258.



Tänkte skriva lite om gårdagen, för igår kväll hade jag en riktigt trevlig kväll!
Självklart så kunde jag ju även skiva om gårdagen om den var tråkig, men det är roligare
att skriva om den då den var trevlig!

Igår blev nämligen jag bjuden på bio :)
Som jag redan skrivit i min blogg så fyllde Sophia år igår och hon fick i födelsedagspresent av Vicky att få gå på bio, och eftersom jag fyller år på måndag så fick jag samma sak! Vi fikade först lite mumsig snickerstårta och smällde sedan i oss en hel del godis och popcorn till filmen "Public Enemies" med den underbara Johnny Depp!
Filmen i sig var sådär, inte lysande men heller inte dålig.
Den hade sina bra stunder och sina mindre bra stunder.
Men huvudrollsinnehavaren Johhny Depp, var som vanligt strålande i rollen som bankrånaren John Dillinger.
Jo, okej. Jag är en aning partisk när det kommer till snyggot Johnny, men det finns inte en roll som inte han gör bra.
Han är nämligen världens bästa skådespelare ever, alla kategorier!

Äsch, nu värker ryggen och jag pallar inte att skriva mer just nu men jag LOVAR att återkomma!







Ni vet att jag älskar er













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0